Veelgestelde vragen

Waarom heb ik nog geen bevestiging ontvangen van mijn bestelling?
Na iedere bestelling op onze website krijg je automatisch een bevestiging per e-mail toegestuurd. Het kan zijn dat deze e-mail is beland in je spambox. Controleer ook of je het juiste e-mailadres hebt ingevoerd. Is dit allemaal niet het geval? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op.
Waarom heb ik maar een gedeelte van mijn bestelling ontvangen?
Als een bestelling meerdere producten bevat, kan het zo zijn dat deze individueel verzonden worden. Dit komt omdat niet alle producten op hetzelfde moment klaar staan voor verzending. Sommige producten worden namelijk sneller geproduceerd dan andere. Zodra een product eerder klaar is dan de rest, sturen wij deze alvast naar jou toe. De andere producten zullen dan nog volgen.
Kan ik mijn bestelling nog veranderen of annuleren?
Je bestelling veranderen of annuleren is alleen mogelijk wanneer deze nog niet in productie is gegaan. Neem hiervoor zo snel mogelijk contact met ons op.
Hoe kan ik betalen?
Klik hier om onze betaalmethoden te bekijken.
Hoelang is de levertijd?
Klik hier om onze levertijd te bekijken.
Wat zijn de verzendkosten?
Klik hier om onze verzendkosten te bekijken.
Kan ik een product ruilen?
Klik hier om onze retourprocedure te bekijken.
Kan ik een product retourneren?
Klik hier om onze retourprocedure te bekijken.
Hoe kan ik een klacht indienen?
Klik hier om onze klachtenprocedure te bekijken.